Dagen efter fredagsmys

Det bästa med fredagsmys är resterna! Idag blir det taco-lunch och kladdkake-fika ;-) Inte alls dumt såhär en regning lördag. Jonas kom hem tidigt från jobbet så han tog med sig lillfisen och duschade, vi ska ju på kalas hela högen i eftermiddag så dags för tvagning för hela familjen. Återstår att se vad mamman kommer i för kläder, det löser sig annars har ju Jonas en del fina kläder! Mitt H&M-paket har iallafall gått iväg och det är fyllt till bristningsgränsen. Jag hoppas att det hinner fram före midsommar (få se nu.. 4 dagar, det borde gå??) för det är liksom lite sånna kläder som är i. Nååja, posten har ju gjort mig besviken förut.. Men nu vill jag bara ha lite nytt och fräscht för allt känns gammalt och urtvättat. Typiskt tjejproblem I know ;-)


Detta var i paketet som hämtades igår, ett resultat av många taco-middagar ;-) Man tackar man tackar, helt gratis blev det ju tack vare insamlade streck-koder. Kanske inte riktigt min stil men det är fränt! Hade tänkt att det ska hamna inne på Ellas rum så småningom, men jag lär nog låna det emellanåt..


En snabb sväng ner i tvättstugan blir det nu, typ kolla så att maskin och tumlare står där de ska stå och att smutstvätten ligger där den ska tills jag orkar tvätta :-D

 

Tjofaderittan ikväll ska jag dricka Rosé-bubbel för det är jag värd! Men först studentmottagning, yiha!

Vi hörs! ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0