Diska, dammtorka, dammsuga, våttorka..

Mamma är lik sin mamma.. Nä, kanske inte i detta fall men i mitt kök finns nu en köksrengöring från Maison Belle - miljövänligt och luktar gooott. Gör det tråkiga lite roligare :-) Vet dock inte vad jag fick till för inställning på kameran för den här bilden blev ju allt annat än rolig.


God afton,
Härlig kväll va? Jag har förgyllt denna afton med det jag tycker allra mest om att göra, läsa tidningar och äta negerbollar. Jonas skulle jobba över så jag tänkte ha en riktig myskväll med mig själv.. Bedrog mig dock lite för han kom hem tidigare än beräknat så det blev delat mys (=negerbollar). Ack, ack.. Bättre lycka nästa gång :-)


Nu ska jag bege mig ner i tvättstugan en sista gång sen blir det nog sängen. Imorgon väntar en begravning, är lite gruvsam inför det - lika ledsamt varje gång men jag vill närvara ♥


God natt! ♥

Kommentarer
Postat av: Lena

Vågar jag gissa att det snart trillar in en kommentar här där det står "det heter CHOKLADbollar!!" ;P

2011-06-10 @ 09:46:19
URL: http://lenaskrypin.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0