Going all in for midsommar

Tjingeling,
härlig midsommarvecka står till vårt förfogande. Den gör vi det allra bästa av, inte sant? Även min sista vecka hemma! Känns grymt konstigt men ska försöka att inte tänka på det alltför mycket så går det säkert bra :-) Vad gör vi av denna sista vecka då? Den får bli samma lika som alla andra veckor med lite extra allt. En del ska hinnas med att fixas inför midsommar iallafall.


Nu ska jag avnjuta en sen frukost med min vällingstinne dotter och sen carpe diem! Ha ha, ett första steg får bli att röja undan golv och sen invänta posten. En hel del gött att vänta där, men det ser mörkt ut för mitt klädpaket, attans! Så fixa midsommar-outfit får stå på att-göra-listan denna vecka också, men midsommar ska ju som vanligt bjuda på regn och jag tror jag har något gammalt regnställ liggande någonstans..

försök fånga mig då om du kan!


Vi hörs! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0