Göra som alla andra?!

Tjenixen friends!
Jag överlevde första dagen!! Med bravur ;-)
Men att säga att det var ansträngande vore att ta i.. Men en mjukstart behöver man efter 18 månaders "vila" ;-) Jag kände mig mest som en yr höna då allt är nytt. T ex vid lunchen, där sophinken stått förut stod nu en blomma, eeh.. Var slänger vi skräpet nu för tiden då? Tur toaletter och fikarum var kvar på samma ställe, det mest väsentliga liksom :-) Läxa till morgondagen: lära mig portkoden. Som tur är finns en ringklocka att plinga på, men jobbar man i byggnaden bör man väl veta koden också.

På eftermiddagen blev det poolhäng, pappalediga Pappsen hade tagit fram poolen och kastat ner två ungar däri. Perfekt och härlig afternoon med andra ord. Vad morgondagen bjuder på är jobb för min del och fortsatt poolhäng för de lediga. Ja ä int bitter! Faktiskt inte det minsta, det är en smula för varmt emellanåt för min del så AC funkar ju fint det med ;-) Tänk positivt, var positiv - löser det mesta.


Titta här vad jag hämtade ut i ett stort paket, en alldeles förträffligt jättefin present. Det var alltså denna jag fick av Helena & Andreas, och jag (OCH jonas) älskar den redan!! Rosa, jättefin och håller värmen :-) Tack! ♥



Angående rubriken - varför ska man göra som alla andra om man känner att det är fel väg att gå? Jag upplever att man tror att människor är lyckliga pga det eller det, och då försöker man ta efter det. Vilket i slutändan bara blir fel. Prioritera ditt liv som du vill - gör det du vill och be happy. Jag tror inte på att leva efter någon norm, skapa dina egna rutiner och traditioner och utgå från det.


Dags att kasta sig i duschen
och sen avnjuta en skön afton i soffan med lite nya tidningar och en och annan negerboll. Hepp, hepp - Sommaren 2011 är i fullgång och den är helt underbar!

Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0