Gullunge

Nu fredagsmys på hög nivå! Känner mig nöjd med dagen; hunnit med all städning & tvätt, jiho! Även en sväng på jobbet hanns med, så nu börjar jag inte jobba förrän den 28:e ;-)

Finns det något skönare än att krypa upp i soffan när alla måsten är gjorda? Knappast! Funderade på detta med städning förut, om min plånbok var tjockare skulle jag lätt investera i städhjälp. Tänk så skönt att få hemmet städat så man kan lägga de timmarna på annat. Men, until then.. Man gör ju av med en och annan kalori under brännande städning, så what the heck, bring it on dammråttor! Dessutom är det skönt att få avreagera sig på annat än Jonas t ex ;-))

Ella fick en jättesöt present av Jonas faster som kom på besök på kvällskvisten, en "bomma"!

Jo.. Något annat som är skönt är ju att lyssna på from this moment on och inse att man faktiskt inte har det så tokigt ändå. Bortom allt det man vill ändra finns en person jag högaktningsfullt älskar och vill leva varje dag med. Jag är aldrig så rik som när Jonas finns i min närhet. Lätt att bli hemmablind, men mitt liv vore så oerhört fattigt utan dig Jonas ♥ Det kan låta som en klyscha men allt vi varit med om (tro mig det är en del) gör att jag känner mig stark med dig och jag vet att du alltid finns bakom mig.
Det häftigaste av allt är att Ella är vår ultimata kärlek, en del av mig och en del av dig.

Nu ska jag inte brodera ut detta mer, utan slänga upp fötterna på soffbordet och läsa nya mama och invänta paketleverans (jag har en personlig paketlevererare ;-)) sen ha soffmys på hög nivå med min utarbetade karl.

Tjingeling på er! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0