Hejsan mitt lilla hjärta

Lill-lördag och onsdag, som började på bästa sätt. Ella vaknade samtidigt som pappsen, vi myste lite sen fick hon lelle och efter det somnade hon om. Ett bra tag.. Så jag fick massa gjort! Vi är ju väldigt bortskämda när det gäller Ellas sovvanor, vanligtvis sover hon till 8 eller senare (oftast senare) men ibland är det skönt att starta dagen tidigare, jag ska ju snart börja med det på heltid...


Idag står massa saker på schemat; betala räkningar, tvätta, städa badrummet (det har hänt en olje-relaterad olycka) och hinna baka, pust pjuh jag hoppas jag hinner under tiden Ella sover lunch. Ser ut att kunna bli fint väder så vi plockar väl lite blommor i eftermiddag då också :-)


Snart midsommar och jag har inga kläder som passar, måste lösa det problemet också. Var in på den lokala klädbutiken igår, hittade tyvärr inget som passade plånboken men annars fanns såklart mycket fint :-) Jag får dressa upp Ella till max så faller ju allas ögon på henne... Så, problemet löst!

Dags för lite mys och puss nu,
vi hörs! ♥

Ella fick en kasse nya kläder av mamsen/mormor, bland annat med Miffy på. Hon är ju störtskön.. Är less på Hello Kitty så detta var en bra ersättare. Finns på Kappahl.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0