Jag fick en idé...

Good morning söndag,
igår kväll fick jag en idé som jag måste göra slag i så fort som möjligt. Gärna helst nu, men det får vänta cirkus en vecka men sen så :-) Receptet på denna idé är att glo i Ikeas katalog och think outside the box! Deras möbler är ju kanske inte direkt någon aha-upplevelse men med lite nytt tänk får man det som man vill!


Så nu ska jag försöka hålla min iver i schack och tänka, snart, snart.. Well, låt oss hoppas att det faktiskt går bra för en gångs skull! Vill jag något vill jag det nu och inte sen, väldigt fin egenskap må jag säga. Inte alls en sån egenskap som driver min sambo till vansinne, nej inte alls..


Vad göra ni idag? Jag ska försöka hitta på en passande aktivitet åt vår familj. Vi är ju samlad trupp idag så något skojsigt ska vi väl kunna hitta på. Jag såg en massa loppis-skyltar igår när vi for hem från fränsta, de skulle jag vilja utforska närmare. Antar jag blir nerröstad direkt, men med lite övertalning och mutor brukar det mesta gå! :-)

Ett offer, i min möbelvärld duger ingen som dom är utan alla kan göras om för att bli lite snyggare och bättre ;-)

 

Dags att hjälpa en handfallen sambo i köket, öööh vart har vi det? och eeeh jag trodde den låg här.. och jaa it goes on i all evighet, sakletare är då sannerligen ingen karl-egenskap, jag menar ligger det inte där ligger det förmodligen någon annanstans för inte ens jag är så dum att jag slänger alla osthyvlar! ;-))

Söt söndag på er! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0