Kristi himmelfärd och nya blommor

Dagens blomshopping blev rosa Pelargoner, gillar faktiskt 'tantblomman'. Väldigt fin rosa färg :-) Åker nog tillbaka imorn och köper fler.



Hur har er kristi himmelfärdsdag varit? Min har varit upp och ner, både humor och vädermässigt. Vi började med att sälja iväg våran Volvo, mycket skönt då den tyvärr inte är den bästa andra-bil man kan ha. Sedan fortsatte vi på byn en sväng; glass och blommor stod på schemat. Sen gjorde jag och Jonas vi nästan aldrig gör ;-)) Efter-lunch-vilade! Gudomligt skönt att få ligga på sängen i en timme och bara va och prata. Ella sov gott ute i vagnen.

 

Nu på kvällen blev det blandade aktiviteter, jag har städat köket lite lätt och gjort om lite. Jonas har grejat med vår farstukvist, belysningen är nu uppe! Bara innertak kvar sen är det klart. Tror att det blir sängen nästa för både mig och Jonas nu, han ska ju jobba imorn.. Det ska inte jag, jag ska förhoppningsvis njuta av soligt väder och trevligt umgänge. Denna helg har jag sett framemot länge men törs inte riktigt ropa hej än, någon kan ju bli sjuk t ex ;-)

 

God natt! ♥


Kommentarer
Postat av: annie

Sparar du på tex-mex koder? Isåfall kan jag skicka några till dig ;b

2011-06-03 @ 23:02:03
URL: http://anniesvanberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0