Laddat må bra-kontot

Hej!

Ännu en arbetsdag avklarad :-) Är jag inte good eller vad? Hihi, jag tycker själv att jag lyckades väldigt bra idag jag kunde t ex portkoden men försökte slå in den på porttelefonen - läxa till imorn: veta var jag ska slå in portkoden.


Eftermiddagen bjöd på glassfika och en lugn stund med familjen. Efter grötkvällsmål slängde vi ut Ella i poolen igen, för en lätt rengöring :-) Najs najs najs najs! Är vad denna sommar varit hittills. Ska faktiskt erkänna att hela familjen somnade som en hög med klubbade sälar en sväng också, jag började läsa på en ny bok men oooj vad zzZZZzzzZZzz trööött jag blev, snark! Vi sov en härlig kvart :-) Ella vaknade sen med världens krullfrisyr! Åh sötaste lilljäntan :-) ♥


Nu i kväller har jag pysslat med ditten och Jonas med datten. Vattna lite blommor, diska lite, plocka lite.. Ska ta en svalkande dusch sen fortsätta läsa! Vi har faktiskt fått tv nu, men jag tror vi låter bli att installera den.... ;-) Det blir så mycket mer gjort & mycket mer myyys.

Här är helgens projekt; en smart grej är att göra kuddar av GreenGate's diskhanddukar som kostar en bråkdel av vad deras kuddfodral gör. Köpte ett gäng på rea, så why not testa! Jag som är duktig att sy. Hrrm. Ugnsform från samma märke har jag också köpt på rea, perfekt med handtag.

 

Kan sannerligen påstå att jag laddat mitt må bra-konto väl idag, fortsätter jag såhär når jag snart Nirvana. :-))

Trevlig kväll! ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0