Let the sunshine in

 

Good morning sunshine!

Åh vilken härlig morgon och härlig dag. Jag hoppas den blir utan blixtrar och dunder som den bjöd på igår. Jäklar i mig vilket oväder det var i Bräcke igår mitt på dan. Bland det värre jag varit med om. Och lilla jag blev lika rädd som vanligt, tur mamma höll mig i handen :-) Nåväl, det var tungandad luft igår så jag hoppas luften idag är lite lättare att inhalera.

 

Jag tänkte ta dagen som den kommer, lite manãna, det blir iallafall en våffel-lunch idag för mig och Ella. Ute i finvädret hoppas jag.. Det finns ju som vanligt tusen saker att göra, vilka jag ska försöka beta av innan jag börjar jobba så slipper man tänka på det mer. Men när det är finväder går uteliv före :-)

 

Är det inte dags att börja titta på morden i midsomer snart..? Det om något ÄR sommar!

 

Tjusig burk från GreenGate, nytt favvomärke. Danskt, såklart.

 

Tips på lättsam mat att äta i sån här värme mottages gärna, tack!

Adjöken! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0