Listen to your heart

Hej igen!

En lång helg är nu till ända. Helt perfekt helg om man bortser från små missöden ;-) Fint väder, trevligt umgänge, god mat, god dryck, sovmornar och så vidare. Hade jag haft en trevlig bild hade jag låtit den tala men det har jag tyvärr inte så ni får föreställa er ;-))

 

Ja nu var det vanlig vecka igen då, det ryktas att skattepengarna börjar trilla in den här veckan? Isånnafall vet jag en som ska på Ikea snart.

 

Det var allt för denna gång, mitt huvud är ganska tomt efter den här helgen och jag behöver lunch nu på stört. En reload skulle inte sitta fel! Alltså då menar jag en god natts sömn eller kanske ett åskväder, det känns ganska svettigt just nu! :-) Dessutom är jag insmord i solskydd, är det bara jag som upplever att det inte går in i huden? Man går ju runt och är konstant klibbig.

 

Ha en nice tisdag! ♥

 

Plocka plocka liten blomma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0