Midsummer... sale?!

Tjohej - då var denna midsommarhelg till ända. Men vilken helg det blev! Självaste midsommarafton bjöd på släkter åt båda håll, jordgubbar, massa massa god mat och dryck, mycket skratt och tok och självklart sju blommor under kudden ;-)) Helt underbar kväll, har rejäl träningsvärk i skrattmuskeln :-)









Självklart plockar man blommor till dagens födelsedagsfirare.

En rejäl bukett hundkex och andra "längs-med-vägen"-blommer blev uppskattat.

Tuttfia :-)


Idag har dagen bjudit på ett besök i Ljusdal och dess mest kända butik ;-) Jonas sa imorse att han hemskt gärna ville åka dit, och jag säger ju inte nej till sådant.. Sen ett besök på en mysig restaurang, perfekt familjemysdag! Ella somnade för en timme sen, helt färdig efter den här dagen. Jag har bestämt date med min sambo senare ikväll, ska leta fram någon bra film tills dess. Ska hinna glo in alla webbshopar som tydligen har midsummer-sale nu, vad jobbigt.. :-)

Imorgon står j o b b s t a r t
på schemat, men se det blev ett besök på Sundsvalls sjukhus med Ella istället :-) Så sjukhus plus lite annat ska hinnas med imorgon, sen på tisdag jobbstart! Skönt att "ladda" med en dag i Sundsvall :-) Sen vet jag att det ligger en hel del paket och väntar på mig imorgon... Så har lite att se framemot under morgondagen och veckan.

Perfekt sommar det här :-) Jobb nu i fem veckor sen semester 4 härliga veckor. Samt pappaledig sambo som kommer vara hemma varje dag när jag kommer hem efter jobbet!

Trevlig söndag! ♥

Kommentarer
Postat av: Helena

Härliga bilder. Du har en så fin familj :*

2011-06-27 @ 06:59:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0