Sleeping beauty

Nu är det dags för den här damen att sova för imorgon klockan åtta ska jag vara på plats at the work pigg & alert! ;-) Så passande att så kallad tropisk hetta är på väg mot detta land - men det unnar jag min käre blivande hemmapappa och dotter, såklart!!


Tjooohoo - dags att bita tag i dessa 5 jobbveckor, sedan har jag 4 veckor härlig och välförtjänt semester ;-) Skönt med en mjukstart.


Återkommer om den här dagen en annan dag, vi hann med mycket i vår vackra stad Sundsvall idag. Alldeles för mycket, mannen köpte en helt ny sommargarderob, inte ett år försent ;-) Jag hann med lite annat pyssel! Men nu time to sleep, tänk på mig imorn!!


Sov gott! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0