Snygg-Mode

Japp, äntligen kom det bra humöret tillbaka :-D Det var borta en sväng igår, ni vet allt känns hopplöst och för att inte tala om hur f u l man känner sig. Men idag, som bortblåst! Jag kanske inte är någon fotomodell men jäkligt snygg ändå! ;-)) Glöm inte bort kära vänner att den svenska avundsjukan/jantelagen måste matas för att hållas vid liv!


Så vad gör jag idag mer än att begrunda min egen spegelbild? Jo jag ska dejta herr Ajax och fru Grönsåpa. Härligt dejt vill jag lova! Det står sommarstädning av sovrummet på schemat, bara att bita ihop så är det gjort sen. Försöker göra ifrån sånt här nu innan jag börjar jobba så resten av sommaren kan spenderas på jobb och njutning!


Vad gjorde jag igår mer än att hata min spegelbild? Jag var iväg och mätte och vägde Ella, gick finfint. Hennes något annorlunda diet (korv, kyckling, nyponsoppa, köttfärs och ägg) hade gett resultat, tjoho! Skönt för ett oroligt mammahjärta ♥

Mer av det som var med i porslin-paketet, söta skålar.



Närmare bild på kaffemuggarna, älskar't!


Nu ska jag och mitt troll byta sängkläder, vi hörs!
Trevlig pannkaks-dag på er! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0