Tidningar = lyx!

Åh vilken rolig brev-dag det blev idag! Fulladdad brevlåda är bland det bästa jag vet. Ni vet att man kan vara med i paneler för olika tidningar? Man svarar på frågor om t ex en annons och samlar poäng, iallafall så har jag ju såklart gått med i massa olika paneler (jag läser många tidningar jag) vilket nu gett mig 6 nummer av min favorittidning, helt gratis! Ja jag fick ju svara på frågor, men hur jobbigt va de? Så ser framemot att få ultimata inredningstidningen direkt hem och g r a t i s ! Det är för övrigt Drömhem & trädgård om någon undrar.

Gåvor, ni vet.. Här en necessär från Ceannis (superfin) och en mini-mini Alvar Aalto skål, tänkte jag ha mina ringar i.

 

Så över till något annat, vi sålde ju en bil för ett tag sen och den har tydligen rasat nu. Känns inte speciellt roligt då det såklart finns misstankar om att vi skulle vetat om det, vilket vi naturligtvis inte gjorde. Jaja, det här med att sälja privatpersoner sinsemellan är inte så lätt alla gånger! Tyvärr är det Jonas som får dra tyngsta lasset här men det ger nog med sig snart.

 

Nej nu ska jag göra en morotskaka, hade en skvätt mjölk över, en ask philadelphia och morötter = morotskaka såklart! ;-)

Vi hörs, ha en trevlig blåsig tisdag! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0