Evig väntan

Åh, vad less jag är! Väntar på massa roligt i brevväg men ingenting har dykt upp, jag har så dåligt tålamod så sånt här driver mig till vansinne. Jag är duktig på att bygga upp förväntan och allt som oftast se den slås i spillror. Ja, kanske lite fånigt men det gäller även annat än post, t ex saker som rör mig och min sambo dvs förhållandet ;-) Är det någon som kan ta ner mig på jorden är det Jonas, visst det är en himla fin egenskap att vara jordnära (vilket jag också är men inte alltid) men ibland är det inte fel att få drömma och hoppas.. Våra drömmar är ju många gånger det vi lever för, inte sant?

Nog om detta, har just insett att imorn är hela familjen ledig! Vad vi gör av den dagen är inte bestämt och så får det nog vara - en ledig dag utan några måsten helt enkelt. Jag skulle behöva sätta om blommor och putsa fönster, men det får gott vänta! Hur ska ni fira Kristi Himmelfärdsdag? Eller Kristi Flygare som vi iallafall säger hemma hos mig.

Bjuder på några fler bilder sen i lördags, dessa är på min topp tio lista, men svårt att välja ut en förstoring. Vilken tycker ni?










Nya lantliv får bli mitt sällskap en stund nu,
vi hörs! ♥

Kommentarer
Postat av: Annie

Jättesöta bilder! Jag tycker trean är bäst. Hon ser så gödd och busig ut :)

2011-06-01 @ 14:21:56
Postat av: isabell

sista bilden ska du förstora upp tycker jag! :)

2011-06-01 @ 17:19:32
Postat av: Helena

Jag väntar tålmodigt på morgondagen ;) jag tänker ge en avvikande åsikt och röstar för den första bilden, hon ser grymt söt och väldigt busig ut på den, ungefär som hon nyss gjort lite hyss ^^

2011-06-02 @ 19:01:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0