Busunge

Hej, här har vi precis ätit lunch och nu ligger Ella på bron och ska förhoppningsvis sova ;-) Jag ska röja efter en buses framfart sen ta vagnen och gå ut på promenad. Ella har varit sådär lagom busig på morgonsidan, slängt ner en strumpa i toalettstolen bland annat :-) Tokunge! Nu är det även läge att lära henne rätt och fel, när något är fel kommer surläppen fram och ibland även lite krokodiltårar. Inte lätt att vara liten alla gånger.

Jag går och väntar på ett paket, något som förhoppningsvis piggar upp en sliten mamma! Återkommer ;-)

Påsken är snart här och jag vill pynta! Var sugen på att plantera lite penséer häromdan, men imorse var det -11 så det får nog vackert vänta.



dagens busunge i ny body från P.oP



stökar och grejar

Idag ska jag testa något nytt till middag! Lchf-pannkakor.

Trevlig tisdag! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0