damm, damm, damm??!

Är det bara jag som får otrolig dammnojja när våren är på ingång? Så fort solen ligger på ser man yrande dammkorn (flera hundratusenmiljarder). Sånt är irriterande! Därför slängde jag ut vardagsrumsmattan, det är en ryamatta och jag tappar ofantliga mängder hår just nu så ni kan ju tänka er scenariot. Jag är alltså värre än en hund, Ella hittade en stor hårtuss idag och den var från mig.
Jaha, döv, blind och skallig? Schyrrans!


Appropå damm så gjorde vi alla fel i vardagsrummet, mörkt golv och mörka möbler. Dont go there, allt syns. Från minsta lilla dammkorn till största jäkla hårhög.

Nästa gång tänker jag; v i t t. Från golv till tak, från möbel till soffa. Så enkelt är det.


Kommentarer
Postat av: Isabell

Jag har hört att vitt och barn går jättebra ihop! Speciellt vita soffor! ;)

2011-03-15 @ 21:40:57
Postat av: Helena

Det är samma här. Mörk=damm. Får snart spel, det ser sjukt skitigt ut när solen lyser. Tänk om det ändå kunde vara vinter mörkt igen ;)

2011-03-16 @ 17:59:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0