ge mig tålamod

Fortfarande sjuka, Ella är väl mer eller mindre kry men inte jag. Men imorn så är jag fit for fight! I promise, Helena! ;-)) Vore väl själva den om ännu ett H-besök ska bli inställt. Ska inte hända!!

Jag och Ella har haft en lugn dag, båda har sovit mycket. Sålde hennes skötbord idag, roligt att det var samma person som köpte babyskyddet :-) Skönt att fått iväg lite grejer som tar plats som vi inte har. Sökte även dagisplats för henne, huga. Börjar kännas på att det "bara" är månader kvar att vara hemma. Har faktiskt ångest, men ska försöka nyttja och njuta av varje återstående sekund.

Har förlustat mig i webshopparnas förtrollande värld.. Så mycket fint! Vill ha något vårnytt.. Ska nog nyttja mina blomstercheckar snart och få in lite ny grönska.

Imorn ska jag baske mig vara kry så jag hinner städa, plocka undan, slå in lite presenter, gulla med Ella och förhoppningsvis en promenad! Ska även spåna vidare på en ny barnvagn. Är dags för en "resevagn", och som vanligt är det en djungel.. Så man kan ju försöka bestämma sig så man kan passa på när det är bra pris någonstans.




snygg kombo från Cult Design. Bild från cultdesign.se


Nu ska jag dricka en kopp grönt te sen sängen.
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0