Kvinnor kan

Har haft hjälp av Ellisen att städa och röja idag, gick bra :-) Hon åt papper och jag slängde lite grejer. Nu sover hon sen två timmar tillbaka på bron och jag inväntar mamma/mormor & pappa/morfar. Sen är det middag hos svärmor! Hon skulle koka ihop något nytt och riktigt gottigt :-) Sen efter det tänkte jag unna mig chips och dipp, har längtat efter det jättelänge men inte blivit av. Men ikväll, äntligen! ;-) Är ingen chips-människa egentligen, kan bara äta mängder om det är dipp till. Dill chips och taco dipp? mmm...

Är riktigt sugen att se sista filmen ur Millenium-triologin också. Riktig tv-kväll med andra ord! Och precis vad jag behöver..

Betalat räkningar har jag gjort nu, så efter lite debit och kredit kan jag beställa ny overall till Ella :-) Ska kika och se vad jag hittar! Hon behöver verkligen någon vindtät variant om detta blåsväder ska fortsätta.


Ella idag med nya super-tofflor från NameIt som gör att man kan ställa sig VARSOMHELST! ;-)

Är så glad över min fina familj. Mina hjärtan. Vaknade imorse efter en riktigt hemsk dröm (drömde om ett liv jag absolut inte vill leva!) så sitter Jonas på sängkanten och skrattar åt mig "jäkla pösmunk" säger han och skrattar. Vilket uppvaknande, att inse att drömmen bara var en dröm och att mitt liv är verklighet! Att jag har två fina människor omkring mig jämt, en familj. ♥

Kommentarer
Postat av: Helena

Vilken sötis! :) Härligt det är när man känner sig så, när man känner sig riktigt nöjd & lycklig. Det är toppen! Ibland behöver man nudda botten innan det blir toppen :)

2011-03-25 @ 16:16:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0