less

Ja, nu är jag less på allt vad sjukdomar heter. Har troligtvis en öroninflammation, är döv på ena örat och det gör ont. Ska tillbaka till doktorn på eftermiddan och se vad det är för skräp. Ella har börjat blivit bättre efter flera dagars mat/dryck-vägran.
Känner att min ork tryter. Speciellt när det gäller Ella, jag vill bara hennes bästa och blir förtvivlad när hon inte förstår varför hon måste dricka. Det är inte så lätt att kommunicera med en ettåring alla gånger... Men vi får hoppas det vänder!

Jag har iallafall tagit en ipren nu, så ska jag titta på nån film på hög volym (är som sagt stendöv) medans Ella sover, vilket jag hoppas hon gör ett tag.


Så jäkla lesamt att vara dålig när det är finväder! Vill sitta ute på sjön å må gott.. Inte ligga inne och odla baciller ;-)

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0