ny dag nya tag

Hello tisdag!
Fortfarande döv, men utan värk. Tycker dock kroppen uppför sig lite märkligt... Men det går nog åt rätt håll ;-)

Vet ni vaad? Nu ska jag kliva upp, utfodra min dotter, plocka lite och sen - STÄDA MIN GARDEROB! Jag skriver detta med stora bokstäver för att det ska bli av. Försöka få Ella att somna i vagnen ute så är det bara att köra sen.

Har insett att kvalité går före kvantitet. Därför denna rensning.


Sen ska jag ringa min far och hoppas att han vill följa med mig och Ella till Östersund/Sundsvall någon gång framöver. Jag är inte bara döv jag är blind också... När jag ser skyltar sämre än Jonas inser jag att det är något fel. ;-) Så måste kolla upp det innan jag börjar jobba.

Ja det var väl dagens planer det.

Om någon har någon rolig plan hör av er, jag är uttråkad så inivassen och vill inget hellre än aktiveras. :-D

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0