sjukstuga

Lilla hjärtat är sjukling. Ligger deckad i feber nu, får hoppas det är bättre imorgon. Lilla gumman...

Så idag har inte mycket blivit gjort, sytat lillgumman om vartannat som hon sovit oroligt. Hoppas på en hel natts sömn, för alla 3...



liten sjukling med en ny "us" och en gammal (och lite grå) "us"

Igår var broder här, mysigt! Busade med Ella, gick till gammelfarmor och åt middag. Jag och Jonas kokade ju ihop en gryta i lördagskväll, var ärligt lite orolig där men det blev kanongott! Så äppelpajen till efterrätt då ;-) Ja, mamma/mormor och pappa/morfar kom ju och åt med oss också. En riktig familjedag! Får mig att längta riktigt riktigt mycket till påsken.
Ella
fick ju en ny snuttetiger, eftersom någon (hrrrm) "råkat" missfärga den gamla stackarn. Lite blå om nosen blev den.. Så nu har hon två raringar att mysa med. Vi kallar dom Us eftersom jag kallade Markus det när jag var liten och hon fick ju snutten av honom. Ella tycker jättemycket om sina Usisar :-)

Nu ska jag ta en lång varm dusch sen inta tv-soffan för veckans bästa tv-dag. Vi börjar med Gynekologen i Askim och avslutar med Big Brother. :-) Lite äppelpajsrester till det får det nog bli...

Jo, Ella fick premiär-piggelin förut, det måste man få när man har feber. Gott tyckte hon det var :-) Lilltrollet.

Kram!


Kommentarer
Postat av: Helena

Lilltösen då! Hoppas hon blir bättre snart :)

2011-03-08 @ 10:19:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0