sommartid

Ni har väl inte glömt att ställa om klockan? Jag skulle faktiskt vilja ha tillbaka min förlorade timme..
Idag blir det en lugn "städar-dag", ska försöka hinna så mycket som möjligt på så kort tid som möjligt. Börjar känna att våren kommer, då blir jag alltid kastar sugen ;-)

Klickade hem overallen igår, och lite andra nytto-grejer till Ella. Blev nästan gratis med alla rabattkoder ;-) För tillfället saknar hon inget i klädväg, det blir väl en ny handlarsväng åt henne där fram i maj kanske. Vårjacka, mössa, skor osv. Skor känns mer aktuellt än någonsin åt henne :-) Men det är riktigt svårt att låta bli att handla åt henne, det finns alldeles för mycket fint!


en liten rackare som smiter ifrån mig...


vill inte vara med på kort idag



Jo, en fördel med att ha tacos till middag är att man dagen efter kan äta rester, bra uträknat av oss att ha middan här igår :-) Ska äta ifrån mig idag, imorn börjar en ny fas! Slow and easy, då kan man inte misslyckas ;-)

Så nu ska jag ta rätt på mina badankor och sen lunch,
vi hörs! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0