the day

Har haft den värsta natten på länge, var nog vaken till två med min täppta näsa (så irriterande när man ska sova!) och det släppte inte med nässpray heller. Sen när jag väl somnat då vaknade Ella, haleluja. Nåväl, jag vaknade sen vid åtta så några timmars sömn har jag nog fått. Men nu ska jag hosta den sista hostan sen så är denna förbaskade förkylningen väck. Så det så.

Har ju tagit uppåttjack nu på morgonen också, så nu blir det andra bullar ;-)

Ska ta en snabb dusch, röja undan det värsta sen kommer TADA, världens bästa HELENA! Åhmingud så jag saknat henne. Ska bli tokmysigt :-)

Solen skiner här också, helt perfekt.


Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Helena

Tack för i fredags, trots att det tillstötte (på egen beskyllan) komplikationer. Jag har alltid kalaskul med dig. Saknar dig som fan! Du är bäst <3

2011-03-13 @ 18:00:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0