upp som en sol ner som en pannkaka

Det är lite jobbigt liv på kyrkvägen just nu. Av flera anledningar, främst kanske för att man dras med en envis sjuka som vägrar släppa och en dotter som inte äter som hon borde.
Men. Jag ska inte haka upp mig mer, det är som det är.

Våren är satt på hold för min del, har inte varit ute och njutit av det fina vädret den här veckan men tänkte lunka iväg imorn en sväng. Om jag orkar. ;-) Jag kan liksom inte bara låta bli att tänka på att roligt jag missar när jag ligger här och snörvlar.


Om jag skulle få den här krukan från Dixie/Nordljus skulle jag bli jätteglad! ;-)

Nä, hörrni, väl mött. Här blir inga barn gjorda...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0