Ytterklädersfunderingar

God morgon, fortfarande kraxiga men idag ska vi baske mig bli friska! Ringde vc för Ellas del, avvakta.. Tydligen kan hostan sitta i flera veckor, uscha! Men ska ge henne det hon vill ha i matväg, vilket hon redan utnyttjar till max. ;-)

Så idag står städning och lite rensning på schemat, ska nog även gå ut för lite frisk luft.

Har lite funderingar när det gäller Ellas ytterkläder, börjar bli dags för en tunnare overall nu va? Vårjacka känns alldeles för tidigt. Och overall är ju smidigast, slipper man trixa med överdragsbyxor.

från lindex - kanske ett alternativ?




Vårjackan blir någon av dom här, från Lindex och Ellos. Den gröna är ju supersöt :-)




Finast av dom alla, skaljacka från Polarn o Pyret


Det här tåls att funderas på! Kom gärna med råd, jag är så osäker när det gäller Ellas utekläder och har en känsla av att jag lätt klär henne för varmt.

Nu ska jag äta frukost!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0