80 snart 86

Min lilla stora tjej! Nu har hon dragit iväg lite i växten, tycker alla kläder börjar bli små. Dags att plocka fram och köpa mer i en storlek större då :-) Hon är ju lite kinkig med maten så man är ju orolig att hon inte får i sig det hon behöver, men att döma på kläderna så får hon ju det. Blir till att tänka om när det gäller sommargarderoben, så den blir i rätt storlek ;-) Men hon lär nog ha nästa storlek ett tag.

Dessa ska jag hugga så fort lindex får in dem, har letat jeansleggings till Ella jättelänge men inte hittat några fina. Hon hade ju jeansleggings redan i storlek 50, så gulligt men framförallt bekvämt.

 

Nu ska vi gå till fikabordet och se vad kylen har att erbjuda i mellis-väg. Jag ska hasta ihop en äppelpaj ifall någon kommer på besök..

Kvällen erbjuder fortsatt takbygge, vet inte vad som hänt med Jonas men det är full fart på honom. Skönt att det blir lite gjort innan sommaren så den kan vara lugn och skön. Det är ju förresten nästan på pricken en månad kvar tills han ska ta vid föräldraledigheten och jag ska börja jobba. Huga! Vet dock att det är något Jonas ser framemot jättemycket och så även jag, pappa & dotter är ett bra team så jag vet att Ella kommer bli överlycklig när han kommer vara hemma varje dag :-)

 

Och ett stort jättegrattis till Helena, idag är DIN stora dag! Jag visste att du skulle klara det, kärabästavän! ♥

 

Vi hörs! ♥

 



Kommentarer
Postat av: Helena

Tacktack, vännen min :D

2011-05-23 @ 18:40:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0