Äntligen

Hej fredag!
Då var man 23 år fyllda då, inte illa. Men snygg som sjutton :-)

Idag är en sån bu å bä å fy dag.. Vet inte varför, började fel med dessa läkarbesök, känner bara att det får vara nog snart! Eller åtminstonde att man får slippa ett läkarbesök som bara konstaterar att "nä jag vill inte säga något, det blir remiss till stan", ja onödigt! Men jag känner mig lugn om än en smula orolig men jag ska släppa det.

Nåväl, åter till dagen och helgen som komma skall. Vi har massa roligt att se framemot. Ikväll pajbuffé med goda vänner och barnvakt :-) Imorn är det min dag och kväll som förhoppningsvis kommer bli kul! Ska även hinna med lite under dagen, söka schema t ex, för det börjar ju bli dags att jobba snart! Jag lämnade in papprena om dagis idag, hugaligen. Mammas lilltroll :-) Helt sjukt när jag tänker efter att jag snart varit hemma 1 år och 6 månader, är det inte fantastiskt?! :-) Skulle gärna vara hemma lika länge till, men jag tror inte det hade varit till någon fördel varken för mig eller Ella. Känner att min tid som "hemmafru" har nått sitt slut, jag är redo för att börja en "vanlig" vardag med familjen! Även om jag idag t ex höll på å få magsår innan vi tagit oss iväg till läkarn, men det blir väl en vana det med ;-)


Den här vispskålen klickade jag hem som en födelsedagspresent till mig själv. Har velat haft den läänge och tror jag kommer bli nöjd! Från Ib Laursen. Får se när den dyker upp, kunde bara förhandsbeställa men någon i slutet på maj hoppas jag på!


Nu ska jag bara vara en stund, kanske slumra till en stund..
Ha en härlig fredag! ♥



Kommentarer
Postat av: Helena

Jag besöker dig i början av juni, beställde biljetter idag :D

2011-05-13 @ 20:57:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0