Björnbusar

Hej!
Här sitter man i soffan och dricker te. Har dragit igång Sex and the City, är inne på de sista avsnitten. Kan varje avsnitt utan och innan men jag tröttnar aldrig :-) Vet inte hur många gånger jag slagit igång dessa skivor, perfekt tjejsällskap i brist på annat.

Vad har ni haft för er idag? Vi började dagen med bus som vanligt på helgerna och fortsatte med våffel-lunch! Mycket uppskattat av Ella :-) Sen har dagen rullat på, jag har pyntat om lite; plockat lite här och där. Försökt fått någon ordning, tyvärr får det konsekvenser när jag är på röjarhumör för jag har nog råkat slänga Jonas "jobbskor" (alltså hemmajobb). Men till mitt försvar så var de allt annat än hela och ja.. tar man inte upp efter sig så får det konsekvenser ;-) Men don't tell Jonas. Tror det skulle förstöra den härliga känslan som vi har här hemma just nu ;-) Inlovefeelings!

Såhär ser det ut på helgmornarna, massa bus i en obäddad säng. Tre tokar i en säng :-)

Blir nog en tidig kväll här på Kyrkvägen. Här har förresten häggen slagit ut i full blom, det luktar sommar! Dessutom kom det riktigt sommarregn nu ikväll, så härligt så.

Imorn får jag eventuellt finkaffebesök, ser jag framemot :-)
God kväll! ♥

Kommentarer
Postat av: Helena

Vilken liten sötnos hos är! Ni ser ut att ha väldigt mysiga mornar, härligt härligt :)

2011-05-23 @ 06:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0