Det var nån gång i Maj

En liten blomma, alltid lika kul med oväntade presenter :-)


Hej!
Då var det ännu en ny vecka. Skönt med nya tag, gårdagen hade jag helst kunnat hoppa över av förklarliga skäl ;-)

 

Imorgon ska jag och Ella till Östersund för att fira min mammas födelsedag. Först shopping (hejja presentkort!) och sen middag med bror & flickvän. Kommer bli helt lovely, och är det något jag kommer sakna när jag börjar jobba är allt man kan göra när som helst! Alltså behövs det sällan planeras, har man i åtanke att Ella är med är det oftast grönt :-) Jag får försöka göra det allra bästa av den återstående ledigheten helt enkelt och vad är bättre än en resa till Östersund? Ja inget faktiskt :-) Hoppas bara butikerna laddat med nya prylar också ;-) Och att det blir av...

 

Jonas städar garaget. Jag fick inte hjälpa till.. Han har faktiskt varit där nere ett bra tag, måste nog gå ner och granska så det blir riktigt gjort. Jo och appropå städa - rensning någon?! Är så j-kla less på allt skräp som ligger och tar upp plats överallt. För att inte tala om det som ligger ute på gårn ;-)

 

Nu; packa Ellas skötväska inför morgondagen och göra negerbollar!

Vi hörs! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0