Efva Attling

Ny vecka och den är döpt till bästveckan. Och det av flera anledningar, långväga besök, ledigt för hela (!) familjen i några extra dagar, paket ;-), förhoppningsvis fint väder, barnvakt (peppar, peppar) och fest! Det är det här som är det bästa med försommaren, allt roligt som händer och de röda dagarna som dyker upp.

För att gå till en annan sorts lycka så känns det som att vårat liv är på väg åt rätt håll, flera punkter som löst sig och det känns som att en stor sten lättat från våra hjärtan. Skönt! Hoppas allt går vägen så vi kan inleda sommaren 2011 på allra bästa sätt. :-)

Vad har ni för er idag? Jag och Ella åkte en snabbis på Ica, handlade lite och hämtade en present till vårat lillhjärta ♥ som hon ska få i eftermiddag ;-) Nu sover hon och jag vilar fötterna framför Sex and the city. Vädret är en aning lurigt idag så jag spenderar dagen inne än så länge. Jo, jag fick bästa starten på dagen idag en lagom sovmorgon och en superglad jänta väckte mig med ett glädjevrål :-)

Fick äntligen mitt armband i helgen, har ju väntat å väntat..

Ha en trevlig dag! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0