Fikatajm

Hej!
Varit vaken en stund men inte orkat göra många knop ännu. Jag och Ella chillar med andra ord ;-) Hon försöker få av sig pyjamasen och jag sorterar information i huvudet. Har drömt helkonstiga drömmar inatt, men antar det har med månen att göra? Känner mig inte utvilad alls för fem öre när nätterna består av konstiga drömmar. Häromnatten drömde jag att vi vann 100.000 ;- på en tian-lott, bara det att vi fick betalt i just tian-lotter.. Vilken mardröm, haha!

Idag ska jag städa ur alla köksskåp, vi ska slänga ett helt lass med skräp idag så jag ska passa på att rensa. Har redan gått igenom i huvudet vad som ska bort och vad som ska sparas, bra då går det nog fort :-) Sen på eftermiddan ska vi nog till farmor en sväng, man måste ju ha fika!

Nya kläder till Ella från Kappahl


Ser ni mönstret? Det här är ju för bra för att vara sant, chokladboll, dammsugare och bakelse! Klart Ella ska ha en sån body :-)


Söta små shorts

 

Nä nu blir det dagens första kaffekopp ♥




Kommentarer
Postat av: skvöl

Ååh, sjukt söt body med kakorna på!

Vad "vuxen" du blivit som lärt dig dricka kaffe ;)

2011-05-19 @ 10:39:53
Postat av: Helena

Älskar den där bodyn. Den är som gjord för din unge ;)

2011-05-19 @ 14:23:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0