Friday Im in love!

Härliga härliga dag :-) Började med en lagom sovmorgon sen upp och hoppa! Vi hann rejsa ett tag sen skulle vi iväg och handla dagens middag, gick lite fort där så det hände en liten olycka. Jaja, ingen person skadad, däremot materiella ting - men vad gör det om hundra år :-) Tur man är sambo med en svetsare. Hann iallafall iväg på affärn med en hungrig unge och ett stressat humör, inte så bra kombo. Men maten blev handlad och nu sover Ella sen ett tag tillbaka. Jag sitter och njuter av nytorkade golv, mmm.. Ska traska till farmor snart och inta fika för det blev inte av igår.


I helgen väntar 50-års kalas, trevligt :-) Det betyder också att min bror dyker upp här, alltid lika kul! Ibland känns det tvärlångt mellan Östersund och Ånge, men tiden räcker inte alltid till.. Sen hoppas vi på sol i helgen så man kan vara ute och njuta! Försöka göra någonting i våran vackra trädgård ;-) Just nu drömmer jag om en syrenberså där man kan sitta och fika. Det om något vore helt underbart! Blir något att ta upp i nästa familjeråd..

Hej Pappa varför ligger du här och vilar när du kan busa med mig?!


Vi hörs! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0