Garden Girl

Fina trädgårdsbyxor från Garden Girl. Tyvärr gräver inte jag tillräckligt i våra rabatter för att kunna ursäkta ett köp av dessa ;-) Men vill väldigt gärna ha ett par, och ett par till Ella så vi kan matcha :-) från baldershage.se

 

Helloo Fredag!

 

Idag för ett år sen var första gången vi hade barnvakt över natten, åh vad efterlängtat att få komma ut och ha roligt! I år har vi ingen barnvakt under den s.k kulturnatten som är ikväll, men vi får middagsbesök och det blir lika kul det! Vi ska ju iväg till Sundsvall imorgon så vi hoppar över festandet och tar igen det vid annat tillfälle.

 

Igår beställde jag något jag velat haft jättelänge, längtar tills det dyker upp! Det blev från ovan nämnade webshop, www.baldershage.se, som har alldeles för mycket fint! Dock inget från Garden Girl denna gång utan något mer åt städhållet ;-)

 

Nu ska jag fortsätta vila en stund innan vilddjuret vaknar, har gjort iordning det mesta tills ikväll så bara att tända grillen och köra på.

 

Trevlig fredag! ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0