GreenGate

Har suttit och begrundat GreenGate prylar så jag blir alldeles salig! Älskar älskar älskar allt. Nu ska jag noga tänka igenom alla köks relaterade inköp framöver och komma ihåg att det finns annat än ikea ;-) När det gäller inredning så har min smak svängt rejält, men den stil jag är inne på nu har jag varit inne på länge nu. Så pass länge att det känns "rätt". ;-) Med nya köket klart är det bara detaljer som fattas, detaljer i massor.. Vill ha nya muggar, tallrikar, fat, kannor, skålar, vaser - allt!

Mitt drömhem är en bas i vitt, blommigt, pelargoner, trägolv, gamla möbler, fina mönster, träpaneler, pastell färger och naturmaterial. Enkelt översatt lantligt ;-) Vi bor ju på nästintill på landet så det känns som att huset står på rätt ställe iallafall. Hur lång tid denna förvandling kommer ta är oklart, köket är ju klart och badrum - där är jag helnöjd med resultat fast det är mer mot Jonas stil - grått och svart. Jag vill göra om hall och vårat sovrum i samma anda, och såklart Ellas rum. Jajustja, vardagsrum är ju också helt klart :-) Och utsida hus.. Ramlade jag över typ en lottovinst skulle denna direkt gå till nya fina trägolv över hela övervåningen. Så skönt mot både små och stora tassar! Det är härligt med drömmar - om inte är så otålig som jag är då jag vill att det ska bli klart NU.

Fina prylar från GreenGate. Ett litet urval av allt fint som finns.

Bilder från www.baldershage.se


Nu ska denna dam sova för natten, lillgumman har hosta.. Hoppas hon slipper bli sjuk ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0