I wonder why

Nämen, ett armband! Matchar min body också ;-)


Jag slår mormor en pling


Har ni sett min fina volvo-body? Fått av morfar såklart!


Vad finns det för skoj här i?

 

Hej på er!

 

Jag och Ella har haft en liten fotosession nu på morgonen, känns nästan som mission impossible för hon sitter inte still mer än en halv sekund. Några bilder blev det men hon tröttnade fort :-)

 

Fick finbesök igår, Isabell gjorde ett snabbt gästspel här i Ånge. Det var trevligt! Precis vad jag behövde, härligt umgänge och prata om ditten och datten. För det är ju så, att vännerna betyder en hel del, iallafall för mig. Jag saknar en del så fruktansvärt mycket så det gör ont ibland. Hur lätt det var förr jämfört med nu, man kunde alltid ringa varandra om man ville umgås en stund, för ensam det behövde man sällan vara :-)

 

Nu ska jag ordna lunch till mig och Ella sen blir det fortsatt inne-mys, det blåser nästan storm här idag. Och ingen bil har vi hemma heller, hade vi haft det hade jag nog åkt till mormor en sväng! Men det får bli någon annan dag.

 

Vi hörs! ♥

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0