Kalas

Hej!
Har nästan precis kommit hem från kalas, min moster har fyllt 50 så det firade hon med öppet hus. Det bjöds på god buffémat och trevligt sällskap :-)

Ella skötte sig galant på festen och charmade nog de flesta. Lillgumman våran, hon är då rakt ingen bebis längre utan en stor tjej med egen (hård) vilja. Hon fick även tjuvkika på tremänningen Wiggo, det tyckte hon var spännande. Blev några försiktiga pet också.. Så kul med en liten bebis!

Hur spenderar ni helgen so far? Jag är nöjd efter en härlig dag med familj + broder! Han dök upp på förmiddan och var här hos oss tills vi for på kalas tillsammans. Imorgon väntar en fixardag.. Kvällen spenderar jag i soffan med Sex and the City och lite internetshopping! I'll show you later...

Hittade den här vågen när jag surfade runt bland alla butiker som finns. Är bra nog köpsugen! Från elliscorner.se


Trevlig kväll! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0