Kalas

Har landat i soffan efter en låång dag med mycket tårta och fika :-) I love birthdays! Fick många fina presenter och har haft en mycket mysig dag! Allt fika är uppätet så nu kör vi lite fix inför rond 2, imorn kommer nämligen Jonas fastrar med familjer och farmor. De gäller att "bulla upp" inför våra kalas då släkterna tillsammans är stora :-)

Jag hade gjort Cake pops till idag, hittade ett recept och ville testa. Blev en succé, Elise slukade flera stycken och även min broder.. Så har skickat iväg Jonas på affärn för att göra fler, alltid kul att göra något nytt även om de kanske egentligen passar bättre på barnkalas, men det är ju två stora barn som fyller år :-)


Mamma och Pappa blev kvar och åt middag med oss - Pizza. Efter det härjade mormor runt lite med Ella, åka dockvagn var ju superskoj :-)



Mammas fina tjej i ny klänning! Goungen med inte mindre än 5 tänder på g! Haleluja, här är det inte bara knoppar som brister såhär i vårtider utan även tandkött.

Fick även en extra "present", mamma nämnde att hon ska sälja iväg lite gamla guldsmycken imorn då de är uppköpare i Bräcke. Kom på att jag har en del gammalt som jag inte använder, så ska få det värderat och se vad det ger. Ger det en bra slant så ska jag köpa ett efterlängtat Efva Attling armband :-) Det är ju mer min stil och vad gör gammalt guld för nytta i en låda? Ingen alls.. Nu ska jag kanske inte säga för mycket för det är inte sålt än, men annars är det ett hett tips för det är väldigt bra betalt för guld just nu. Men, strunta i alla varianter då man ska skicka in guldet, många som blivit lurade har jag läst när jag googlat efter mer info.

Jonas kom precis innanför dörrn så mot köket!
Vi hörs! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0