not like every day

Tjolahopp!
Idag är första dagen med glasögon :-) Var tvungen att provköra till ica en sväng, vilken skillnad! Nu vet jag t ex att det är 50 genom byn och att jag bor i Ånge, ha ha. Härligt att se världen som den ska vara och inte som ett suddigt blurr :-) Är iallafall jättenöjd med mina glasögon, var lite nervös inför ett par, men de var jättefina när de väl kom på plats.

Såhär ser de ut på plats, trivs jättebra och känner mig som en riktig nörd :-) Hur de andra paret ser ut får ni se irl!

 

Här är dagens Ella, i fin body med krage :-) Hon har fått tag på mina gamla Pixi-böcker (har hur många som helst), dom var väldigt spännande! Kom ihåg att jag älskade mina små böcker och hade med dem överallt, "läste" t om med i bilen medans min bror var grön i ansiktet av åksjuka :-) Tänk så olika man är ändå..

 

Var och hämtade ett paket förut, visar innehållet sen :-) Det var iallafall väldigt efterlängtat och nu känner jag mig redo för våren och sommaren på riktigt. Jo Ella har ju fått ett paket också med vår/sommarkläder, damerna i den här familjen har tur :-) Men karln fick ju nya snickarbyxor igår så det går ingen nöd på honom ;-)

Nu till bakandet, vi hörs! ♥

 


Kommentarer
Postat av: Lena

Schnyggt bruden!

2011-05-04 @ 14:15:32
URL: http://lenaskrypin.bloggagratis.se
Postat av: sandra

Guuuuuud vad olik du var dig. Med det långa håret me dessutom!

2011-05-04 @ 15:25:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0