Östersund

Hade en toppendag i Östersund igår, världens mysigaste stad. Hann löpa igenom de flesta butiker som finns längs gågatan, fika två gånger (!!) och middag på Volos. Där äter vi alltid, bästa pizza i stada! Fast igår åt vi Kycklingsouvlaki ;-) Ella charmade ju som vanligt både middagsgäster och personal..

Jag och mamma hade inget speciellt på agendan, förutom att jag ville nyttja mina presentkort ;-) Jo shopping blev det, men inte till mig utan till den lilla i familjen! Vi for iallafall från Östersund nöjda och glada, och mamma var nöjd med firandet av hennes födelsedag :-) Nästa år siktar vi in oss på att åka till Norge på 17e maj, för det är något alldeles extra..

Ella fick lära gå skor från Kavat av mormor. Vi mätte upp foten och jorå, storlek 20 ! har lillfröken.. För övrigt hade jag precis likadan skor när jag lärde mig gå fast mina var helvita, roligare med blommor till sommaren ju :-)


Nu tror jag den lilla vilden börjar vakna, på återseende! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0