Sweet Lemon

Dessa låg i brevlådan idag, det är en prenumerationsgåva;-) Helt perfekt och luktar såklart supergott :-) Är inte så tokig i Body Shops body butter som alla andra verkar vara, men vi får se om jag ändrar mig efter jag testat det här. Citron känns ju fräsch nu! Citron får även vara temat på det jag ska baka nu..


Tidningar är min stora passion här i livet, har alltid varit och kommer alltid vara. Det är något jag ärvt av både min far och mor, trevligt arv :-) Med nya Sköna Hem följde en choklad med, så tokigt.. Jag som inte är så förtjust i choklad ;-)

 

Härliga härliga dag! Jag och Ella klev upp och vandrade iväg en stund imorse, bäst att passa på :-) Ella har ju äntligen börjat äta mer normala mängder så hennes glada humör är ju också tillbaka. Hon satt hela promenaden i vagnen och pillade med en gammal strösselburk :-)

 

Idag ska jag tvätta sängkläder, vore ju fulländat om jag kunde låta dem torka ute men någon har ju slängt våran torkvinda. Synd för det luktar så gott av kläder som torkat ute, och dessutom torkare de mycket fortare än inne. Torkvinda står härmed överst på min shoppinglista :-)

 

Nu ska jag slänga ihop något i bakväg, trevlig tisdag! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0