sweet sunday

Har precis dammsugit, städat toan och torkat golven = välförtjänt vila. Dagen har i övrigt gått i vilandets tecken pga festligheter igår ;-) Har några timmar sömn att ta igen så jag slår nog igen mina blå tidigt! Jonas for iväg å titta på hockey, tack för det.. Så jag ska snart dra igång Sex and the city och äta chips ;-) Perfekt söndagskväll med andra ord. Känner att jag behöver lugn, Jonas systerdotter har varit här sen igår - en tjurig 4-åring :-) Men kul och jag tror Ella har tyckt att det varit riktigt roligt också.


Till veckan hoppas vi på bättre väder! Det måste vara mycket regn som kommit de senaste dagarna, riktigt trist. Vi får hoppas det regnar ifrån sig nu så sommaren blir fin och solig.

Den här lockiga damen passerade mig idag när jag satt i soffan. Undra vem det kan vara? Jag hoppas att hon får mina lockar, hade riktig "grisknorrs"-lockar när jag var liten. Jag hatade dem men det är ju jättegulligt.


Hälla upp colan och hämta chipsen, nu ska jag titta på Sex and the city!
Trevlig kväll ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0