save a life


Äntligen nya strumpor, bra såhär lagom till varmare tider :-)


Nya jeans, kommer bli välanvända. Boyfriend fit är sköönt för magen!


Tunika, är lite osäker på den men färgerna är ju fina.

Hallåhej!
Idag är det torsdag. Jag hade torsdag igår, dumt. Men då har jag fått en dag på köpet då, inget ont som inte har något gott med sig. Idag tänkte jag få till en morotskaka, har aldrig bakat det förut men nån gång ska ju vara den första :-) Gjorde Leilas Cupcakes igår, mmm.. Sen får det vara nog på bakandet, annars kommer nog inte kläderna ovan passa.

Det verkar som att regn är dagens väder, vad trist. Hoppas vädergudarna har rätt i att det blir bättre väder i helgen. Jonas och jag brukar ha tur med vädret när vi fyller år, hoppas trenden håller i sig. Minns första året vi firade tillsammans (2008) då var det nästan högsommarvärme, skulle inte alls vara fel med det i helgen! Det var 2008 vi hade inflyttningsfest också, hehe. Den kvällen var rolig, även om den gick överstyr för nästan samtliga inblandade.. :-)

Tjingeling! ♥




Kommentarer
Postat av: Annie

Tunikan ser skitfin ut!

2011-05-05 @ 13:34:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0