Jul x 2

Hej!
Jag tänker inte ens säga hur länge vi sov idag... jag skäms!! ... halv tio! JA, jag är bortskämd och redan imorgon blir det mycket tidigare dag..! Pjuh:-)! Iallafall. Vi fick eld i baken imorse och har precis avverkat ica och lite köttshopping. Det väntar grytbesök. Så vi ska sno ihop våran vi-vet-inte-hur-vi-gjorde-sist-men-den-blev-skitgod-men-tyvärr-har-vi-inte-kvar-receptet-men-det-vet-inte-gästerna ;-) Lycka till Jonas! Själv ska man ju jobba.

Äntligen har min Family Living kommit! Dessutom julspecial och UnderbaraClara - kan bara bli bra :-) På ica höll de på att packa upp alla jul-special tidningar, det är ett par jag vill ha.. Funderar på ett tidningskollektiv? Man kommer överens om en tidning var man köper sen bytlånar man!! Vilka är med?? Fatta vilka pengar man skulle spara.. Fast kanske bara jag som är tidningsnarkoman:-).

 

Annat skoj som kom med posten.. Ett h&m-paket, den här tvättpåsen var något större än jag trodde. Jag trodde den var storlek med shoppingkasse, den här är som ni ser... stooor!

 

Igår var Jonas med Ella på kontroll för blåsan, det ser som tur är jättebra ut. Så nu har hon bara en liten strumpa över, skönt så hon kan härja bäst hon vill på dagis imorgon! Tyvärr är hon väldigt olycksdrabbad vår tös för hon gjorde sig illa imorse igen. Inget större, ett märke i kinden blev det men det är väl smällar man får ta när man är så nyfiken :-) Alla barn gör väl illa sig mer eller mindre..?

 

Nu ska vi luncha och jag ska baka en ananaspaj! Om jag hinner.. Sen ska jag gotta ner mig i soffan med tidningen och insupa lite julfeeling! Vet ni? Det är bara två veckor tills jag ska börja julpynta! YES, kollade kalendern igår och nu står det JULPYNT skrivet om två veckor:-)! Då vet ni.

 

Ha en fin tisdag! ♥

Kommentarer
Postat av: Lena

Själv klev jag upp 4:20 imorse:)

Ja bytlåna tidningar kanske vore nåt. Dock har jag mani på att spara vissa tidningar för att det stod en bra grej i den..det finns en hög om vi säger så. :P

2011-11-08 @ 12:40:49
URL: http://lenaskrypin.bloggagratis.se
Postat av: Helena

Tyvärr läser vi inte samma tidningar och det skulle ju kosta en slant att skicka de ;P

2011-11-08 @ 19:33:23
Postat av: Lena

Skulle vara i Östavall 5:30.. har varit där och härjat några dagar denna vecka. Hade tänkt kliva upp typ kvart i fem men var så in i hel.... kissnödig så jag klev upp och sen vågade jag inte somna om ifall jag skulle försova mig haha..:D

2011-11-09 @ 20:22:00
URL: http://lenaskrypin.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0