Julens första

Vår morgon just nu - tv och soffmys. :-) Älskar dessa slöa mornar!

 

Halloj!

Torsdag idag och jag ska jobba kväll. Men först en fullspäckad dag med lilltrollet.. Märks att hon har spring i benen för hon har svårt att sitta still:-)! Men om hon håller sig någorlunda frisk väntar en helg i Bräcke.. håller tummarna!! Pappan och jag har ett digert helg-schema, vi har verkligen sett framemot denna på tu-man-hand helg, det var länge sen!

 

Här är julens första Amaryllis - inköpt igår och JA fönsterbrädan är omålad :-) Hoppas jag lyckas bättre med den i år, sist jag hade en var den fullpepprad med små vita kusar.. ousch! Iallafall. Superfint med lökblommor - har sagt det förut säger det igen ;-)

 

 

Jag har tagit mig vatten över huvudet - gjorde en "julbeställning" från Panduro, jag får alltid för mig att jag ska pyssla en massa inför jul. Saken är den att det sällan blir något gjort, det ligger bara och samlar damm sen :-) Men i år slog jag alla rekord och köpt en julgris-sats!!! Jag inbillade mig alltså för en sekund att jag kan sy. Det kan jag inte. Bortslösade pengar..? Kanske, men vore kul om jag lyckades! Vilket jag inte kommer:-). Tänkte ta en lätt utväg och be mamma, men jag går nog på en tvärnit där.. Jaja, bara att leta fram symaskinen ur gömmorna!

 

Nu ska jag titta på djungelhjul med Ella :-) Ha en fin torsdag! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0