Julönskningar

Nya byråer till sovrummet, en matta till hallen och ett fint kak/fruktfat till köket...


Fler fina muggar, orkidéer till sovrummet:-), fina och många vinglas och ett litet skåp till hallen...


.. Är lite av det man kan önska sig till jul, men jag är mer inne på att önska mig hjälp av älsklingen att göra om några rum här hemma:-)! Samt att få fira en egen och mysig jul, det är allt jag begär. Jag hoppas jag varit lite snäll i år iallafall:-). Vad önskar ni er?

 

Måndag, och jobbet väntar. Ella är ju hemma från dagis idag för hon har tid på vårdcentralen på eftermiddagen så Pappa J får komma hem lite tidigare. Jag tror säkert de får en mysig eftermiddag och kväll :-) Annars väntar en händelserik vecka med diverse besök och fester :-) Kuul, för jobbmässigt är lite förändring att vänta, mindre sovmornar och det ska bli intressant för fröken morgontrött :-) Men skönt att få göra kväll innan det är kväll! Men blir nog stressiga mornar med allt som ska hinnas med.

 

Nu ska jag ta rätt på en liten gumma som hittat en bläckpenna!! och ritat på sig själv... Eeeh, så fint!! Sen ska vi sitta i soffan ett tag till, passa på medans vi kan.

 

Ni får ha en fin måndag ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0