Nattliga aktiviteter

Hej i godan ro Söndag!
Här var vi visst hemma precis en kvart efter tolv inatt, en frisk promenad hem i natten gjorde susen för oss två. Sakta gå hem genom stan.. En myslördag med sällskap, det var länge sen man var vuxen och bara hade sig själv och sitt tomma glas (vad ska jag fylla det med...?) att tänka på:-)!

Ännu bättre att komma hem och se att det ligger en kylarslang till bilen på bron, det finns fullt av vänliga själar därute!!


Iallafall. Idag är det ju söndag och vi ska passa på att riva av några timmar innan vi ska hämta hem lillhjärtat. Jag passar på med lite soffhäng:-)! Ska pynta runt lite på Ellas rum och bara njuta. Har börjat planera en liten förändring så smått, något jag inbillar mig att jag klarar av själv..! Oh no, jag tror inte det va! Men Jonas motto är alltid "du kan själv!!" (förmodligen för att han är tokless på att alltid behöva hjälpa mig;-)) Iallafall. Just detta är kanske en piece of cake, eller så blir det bara pannkaka.

Fin och frodig hjärtan på tråd, min absoluta favoritblomma efter Pelargon (men det börjar ju gå mot vilotider för den blomman). Har flera stycken av den och den är jättelättskött. Jag vattnar min ungefär aldrig. Helt sant!! Den här har dock inte fått någon plats ännu, ska fixa det asap:-).

 

Jag är glad att jag lever mitt liv precis som jag vill. Det är så kul att känna att det vi kämpat för är här och det är bättre än vi någonsin kunnat tro!!

 

Ha en fin söndag! ♥

 

Pssst... Vår källare är nu städad och rensad, är någon i behov av en ljusstake eller så är ni välkommen att rota :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0