Onsdagsfeber

En kvällsranson värmeljus - det går åt en del. Jag kan inte nöja mig med att tända bara ett heller, alla ska tändas:-)! Tur ikea har bra pris, men det är verkligen väl värt att låta pengarna brinna upp. Lyxar till det med Partylites doftljus ibland (ganska ofta) också, de luktar hur gott som helst. Snart får jag hem en laddning julljus :-)!

 

Jag törs knappt säga det, men här vabbas det igen. Ella fick jättehög (över 40) igår efter alvedon! Hon har aldrig haft så hög feber förut så det var otäckt, riktig frossa och alldeles blek.. Hon fick ipren sen så har febern gått ner. Hoppas nu hon repar sig fort ♥

 

Den här dagen är med andra ord lugn och skön, vi tar det piano. Just nu är det filtmys igen, hjärtat kollar på Händige Manny. Hon fick en Pingu-film förut som egentligen var en julklapp (eller födelsedagspresent?) men jag var tvungen att stänga av!! Ja alltså min tolerans nivå är ganska hög men orka med en pingvin som inte kan prata:-)!

 

 

Vad gör vi för middag idag tro..? Finns verkligen ingenting i kylskåpet och vi är ju lite låst här hemma. Koka soppa på en spik?:-)

 

Ikväll hoppas jag på lite pysseltid! Har en grej jag ska försöka mig på...

 

Vi hörs, hoppas ni får vara friska! ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0