Piece of Cake- Cup Cakes

 

Jag blev lite rastlös mitt i allt sjukdom, så jag snodde ihop Cup Cake-mixen jag köpte förra veckan. Lätt som en plätt! Första gången jag testar en sån "färdig-mix". Bara att röra ihop med vatten - grädda. Röra ihop frostingen med margarin - dekorera. Plätt lätt! Smaken då? Njae, kanske inte som the real thing, ganska smaklös för att vara helt ärlig. Kan dock tänka mig att använda dom för att pimpa en kakbuffé - de är ju ögongodis, fina att se på! Smaken kan man ju fixa till med något gott inuti, choklad, bär.. men då försvinner ju tjusningen med enkelheten också:-)! Men som sagt, för att stajla lite och få det att se ut som att "oj vad jag ansträngt mig idag och gjort finfina CupCakes halva dagen" - är de klart mixen att ta till. Så till nästa kalas lär nog en plåt gräddas:-).

 

Frostingen var dock sjukt bra! Lättsam att spritsa, någon med bra recept på det?

 

Nu ska jag ägna kvällen åt soffan, håll tummarna att vi är friskare imorn!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0